Klacht BCC: BCC komt zijn afspraken consequent niet na

Klachtnummer
# 42683
Gebruiker
Zulaika
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 6-11-2013 via internet een gasfornuis besteld. Zou op 13-11-13 geleverd worden. Helaas verkeerde ingeladen. Nieuwe afspraak gemaakt voor 16-11-13 tussen 9-11 uur. Om 11.00 nog geen BCC. Klantenservice gebeld, zou mij informeren. Nooit meer gedaan. Om 12.40 eindelijk BCC voor de deur. Weer verkeerde ingeladen, de chauffeur kreeg BCC niet te pakken. Zou ervoor zorgen dat BCC contact op zou nemen met mij. Niet gebeurd. Uiteindelijk contactformulier ingevuld en zelf gebeld op 21-11. Nieuwe afspraak 23-11. Heb ook gelijk een email gehad met een bevestiging voor 23-11-13. Op 23-11 geen BCC. Gebeld naar klantenservice, kreeg te horen dat de afspraak gepland stond op 24-11. Helaas, op deze dag moet ik werken. "Kunt u dan geen vrij nemen van uw werk?" wordt er aan mij gevraagd. Nee dat kan ik niet doen (een dag van tevoren). Dus heb mijn bestelling direct geannuleerd. Het terugstorten van mijn geld zou 10 werkdagen duren. Dat is vandaag, maar heb nog niets ontvangen.

De oplossing

Direct mijn geld terug storten op mijn rekening.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Onze welgemeende excuses voor alle ongemak die u aan deze situatie heeft gehad, wij vinden het zeer vervelend voor u hoe dit is verlopen. Bij controle blijkt het bedrag inderdaad nog niet terug gestort, wij gaan dit alsnog in orde maken.
  2. Auteur
    Zulaika
    Datum
    Wanneer wordt dit in orde gemaakt? Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Binnen enkele dagen zal dit op uw rekening staan.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen