Opgelost door BCC: BCC levert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122369
Gebruiker
dmeijers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Product besteld op 10 juli, zou op 13 juli worden bezorgd. 14 juli gebeld zou nu op 15 juli worden bezorgd. 16 juli wederom gebeld zou nu op 20 juli worden bezorgd. Weer geen levering en op 21 juli weer gebeld, toen was het product opeens niet meer op voorraad zou 5-10 werkdagen duren. Op 4 augustus weer gebeld, callcenter onbereikbaar. 5 augustus nog maar een poging. Behoorlijk onbeschoft te woord gestaan maar zou nu de volgende dag toch echt in huis zijn. Uiteraard vandaag weer geen levering door BCC!

Vertrouwen in BCC nu helemaal kwijt, er worden beloftes en afspraken gemaakt die op geen enkel front worden nagekomen, zelfs de belofte om terug te bellen wordt niet nagekomen.

De oplossing

Levering of per omgaande annulering van mijn bestelling en geld retour.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Meijers,

    Allereerst nog mijn excuses namens BCC dat uw levering niet goed door BCC verwerkt is. Ik heb uw order geannuleerd. En uw betaling van € 299,00 zal binnen 10 werkdagen weer terug gestort zijn op uw rekening. Vind het erg vervelend voor U dat het zo gelopen is.

    Ik hoop dat hiermee uw klacht nu is opgelost. En als u uw aankoop bedrag weer terug heeft wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht dan te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet zelf sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.
    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
  2. Auteur
    dmeijers
    Datum
    Geachte heer Van Veen,

    Bedankt voor uw reactie en de annulering van mijn bestelling.

    Ik betreur het alleen wel dat het langs deze weg geregeld moet worden, ik had graag gezien dat uw callcenter adequater zou reageren.

    Als ik het bedrag heb ontvangen zal ik de klacht sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Diana Meijers
  3. Auteur
    dmeijers
    Datum
    Vandaag mijn aankoopbedrag op mijn rekening terug ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dmeijers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen