Klacht BCC: BCC low prices and very low service!!!!

Klachtnummer
# 154262
Gebruiker
Ontevreden BCC klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27-01-2016 wasmachine van Siemens besteld bij BCC in de webwinkel. Deze zou op 29-01-2016 overdag geleverd worden helaas werd er niets geleverd en ook geen contact met ons opgenomen tevergeefs de hele dag voor niets gewacht. Vervolgens probeer je te bellen met BCC. Met elk telefoongesprek laten ze je ongeveer 9 minuten wachten, voordat je een medewerker te spreken krijgt. OP 29 januari heb ik de koop geannuleerd. vervolgens wacht ik al 14 dagen op het geld wat ik vooraf had betaald aan BCC. Ik vind dit ronduit schandalig!

De oplossing

Een hele snelle afhandeling van het terugstorten van het geld + de wettelijk verschuldigde rente

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Faber,

    Wat vervelend dat u voor niets heeft gewacht op de wasmachine.
    De situatie is destijds besproken met een collega van customer service.
    Hij heeft een giftcard verstuurd voor de overlast die u heeft ervaren.

    Vanzelfsprekend moet het aanschafbedrag teruggestort worden. Ik vraag dit na bij onze financiele afdeling. Ik kom hier op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen