Klacht BCC: BCC maakt er een potje van. Bestelde en vooraf betaalde producten worden niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 114774
Gebruiker
JK
Datum
4 reacties

Details

Klacht

BCC komt zijn verplichtingen niet na. De goederen worden niet geleverd op de dag zoals vermeld op de orderbevestiging.
BCC reageert ook na meerdere dagen niet op email berichten en de klantentelefoon is onbereikbaar. Op drie dagen tot 15 minuten in de wacht gestaan. Het is nog steeds niet gelukt iemand te spreken te krijgen.
Bij controle van de order op de website wordt gemeld dat de order onbekend is.

Gewenste oplossing

Spoedige levering of geld terug met € 10,00 vergoeding voor de telefoonkosten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    JK
    Datum
    BCC wenst de klacht niet te accepteren en verwijst naar hun website. Een van mijn klachten is, dat ze niet reageren op meerdere klachten gemeld dmv met contact formulier en daarnaast telefonisch niet bereikbaar zijn. De geboden oplossing is dus waardeloos en het zou BCC sieren hun emails eens te lezen en daarop te reageren.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    JK
    Datum
    Het is beschamend hoe BCC omgaat met klachten. Bij herhaling wordt een robot antwoord gegeven met het verzoek dmv de service telefoon of het contactformulier een oplossing te vinden.
    BCC reageert echter totaal niet op deze email meldingen en de klantenservice neemt de telefoon al dagen niet op.
    BCC is doof voor haar klanten, U bent gewaarschuwd!!!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen