Klacht BCC: BCC misleidende levertijden en beschadigde levering
Details
Klacht
Op strikte beloofde levertijd heb ik een product besteld bij BCC. Nota bene werd later per email de bezorgdag weer bevestigd. Helaas geen bestelling op die dag ontvangen. Dat koste mij een hele vrije dag , veel belkosten in de wacht, immers wordt er nooit opgenomen bij de klachtenservice en natuurlijk frustratie. Na een paar dagen eindelijk het pakket ontvangen, deze was helemaal beschadigd, met gaten en lag uit elkaar, de knoppen van het apparaat zaten iets scheef, maar functioneerden wel. Vervolgens een klacht ingediend op de BCC site, geen reactie. Klacht bij Thuiswinkelwaarborg. Hierop volgende een korte standaard reactie in de zin van: ''Jammer voor jou, is ons probleem niet, want wij hebben immers al een maand of 3 storing''. Niets geen enkele vorm van tegemoetkoming of serieuze reactie. Ordernr BCC: 4521286, Klachtnr. Thuiswinkelwaarborg: 4617Gewenste oplossing
Het interesseert BCC totaal niet hoe er met haar klachten wordt omgegaan. Als klant wil je toch serieus genomen worden ? BCC maakt het zich makkelijk af en nemen gewoon de telefoon nooit op, roepen dat ze al 3 maanden storing hebben in hun systemen en de klant zoekt het maar verder uit. Waarom adverteert BCC dan met dergelijke levertijden ? Waarom is er geen waarschuwing gedaan tijdens het bestelproces van de storingen binnen BCC ? Mijn inziens heeft BCC niet oprecht gehandeld, omdat BCC wist dat er mogelijk niet optijd zou kunnen worden geleverd. Oplossing: Ik wil serieus genomen worden, dus geen standaard knippen en plakken email. En enige compensatie voor mijn vrije dag, telefoonkosten en verspilde tijd aan BCC.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.