Klacht BCC: BCC misleidende levertijden en beschadigde levering

Klachtnummer
# 123064
Gebruiker
Antoine
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op strikte beloofde levertijd heb ik een product besteld bij BCC. Nota bene werd later per email de bezorgdag weer bevestigd. Helaas geen bestelling op die dag ontvangen. Dat koste mij een hele vrije dag , veel belkosten in de wacht, immers wordt er nooit opgenomen bij de klachtenservice en natuurlijk frustratie. Na een paar dagen eindelijk het pakket ontvangen, deze was helemaal beschadigd, met gaten en lag uit elkaar, de knoppen van het apparaat zaten iets scheef, maar functioneerden wel. Vervolgens een klacht ingediend op de BCC site, geen reactie. Klacht bij Thuiswinkelwaarborg. Hierop volgende een korte standaard reactie in de zin van: ''Jammer voor jou, is ons probleem niet, want wij hebben immers al een maand of 3 storing''. Niets geen enkele vorm van tegemoetkoming of serieuze reactie. Ordernr BCC: 4521286, Klachtnr. Thuiswinkelwaarborg: 4617

Gewenste oplossing

Het interesseert BCC totaal niet hoe er met haar klachten wordt omgegaan. Als klant wil je toch serieus genomen worden ? BCC maakt het zich makkelijk af en nemen gewoon de telefoon nooit op, roepen dat ze al 3 maanden storing hebben in hun systemen en de klant zoekt het maar verder uit. Waarom adverteert BCC dan met dergelijke levertijden ? Waarom is er geen waarschuwing gedaan tijdens het bestelproces van de storingen binnen BCC ? Mijn inziens heeft BCC niet oprecht gehandeld, omdat BCC wist dat er mogelijk niet optijd zou kunnen worden geleverd. Oplossing: Ik wil serieus genomen worden, dus geen standaard knippen en plakken email. En enige compensatie voor mijn vrije dag, telefoonkosten en verspilde tijd aan BCC.

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Balduk,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij constateren dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een van onze medewerkers. Tijdens dit gesprek is besproken dat het geleverde product aan alle eisen voldoet en is er een oplossing overeengekomen voor het ongemak.

    Ervan uitgaande dat wij uw klacht passend hebben verholpen willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,

    K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen