Opgelost door BCC: BCC onbereikbaar

Albert

Bcc is per telefoon onbereikbaar en reageert ook na weken niet op het klachtenformulier. Heb vervolgens via Philips geprobeerd een oplossing te krijgen voor een defecte HDMI poort op de TV maar die wilden slechts een monteur sturen als ik hen zelf eerst de rekening daarvoor betaalde . De premiepluspolis die ik bij BCC heb afgesloten werd door hen nl. niet geaccepteerd. Heb vervolgens via MYCOM een oplossing gekregen middels een andere HDMi kabel aansluiting .
Dus BCC: LOW SERVICE!!

BCC dient zowel telefonisch bereikbaar te zijn en antwoord te geven op mails. Daarnaast dient het zijn verzekeringen waar te maken. Je betaalt nu dus voor niets en heb alsnog zelf de kosten.

BCC
    Geachte heer Scholz,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor onze telefonisch bereikbaarheid. Wij doen ons uiterste best om al onze klanten zo spoedig mogelijk te woord te staan. Echter heeft BCC te kampen gehad met technische storingen en hierdoor is het momenteel nog erg druk.

Wij willen u, in verband met de reparatie van uw tv het volgende melden:

Graag ontvangen wij van u, per e-mail (customercare@bcc.nl) het reparatierapport van u en een beschrijving van de situatie. U kunt bij het onderwerp vermelden dat het een claim betreft voor uw Service Plus Polis. Onze Customer Care afdeling neemt uw claim in behandeling en zal beoordelen of wij de gemaakte kosten kunnen tegemoetkomen.

Naar aanleiding van de informatie, welk wij graag van u ontvangen, nemen onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u op.

K. Heessels
    BCC Customer Service
    Albert
    Klacht betreffende de onbereikbaarheid van BCC is eigenlijk niet opgelost, want dit is onveranderd. Heb nu echter wel contact gekregen en verwacht nu een correcte afhandeling resp. vergoeding op basis van de garantie polis

Albert

Ook een klacht indienen over BCC?