Klacht BCC: BCC presteert een wanprestatie

Klachtnummer
# 262117
Gebruiker
F.W. van Zundert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Okt.2016 een whirpool wasmachine gekocht. Deze ging 26 april kapot. 27 april(koningsdag) geen BCC bereikbaar, wel whirlpool.1 mei monteur geweest, het electronische deel moet vervangen worden. Onderdeel wordt besteld,er wordt contact opgenomen als het binnen is. 8 mei monteur komt, helaas om 07.57uur op 8 mei is het onderdeel toch niet binnen. Bcc gebeld , ja we hadden eerst bcc moeten bellen.Niet gedaan, maar bcc doet niets. 11mei bcc nogmaals gebeld, sorry er is geen case aangemaakt. uiteindelijk een case aangemaakt maar bcc kan niets doen we hadden whirpool niet mogen bellen. De wasmachine is wel bij bcc gekocht en we blijven dan toch klant bij bcc.
Het is nu 15-05-2017 en al 3 weken een kapotte wasmachine.

Gewenste oplossing

Een reparatie op een heel korte termijn . 2 dagen. Zo niet een andere wasmachine

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen