Klacht BCC: BCC reageert niet

johanderuiter

Na 5 jaar onze Miele koelkast stuk. Erg jammer, maar kan gebeuren. Volgens Miele moeten de koelkasten minstens 15 jaar meegaan. Volgens Bcc 6 jaar. ??? Vervolgens moest ik van Bcc de reparatie bon van de Miele reparateur mailen, zodat ze coulance regeling kunnen treffen. Mail is 5 maart verstuurd. En heb nog geen reactie ontvangen. Zit dus nu al meer dan een maand zonder koelkast.

Bcc beweert dat ik hun oplossing heb afgeslagen.
Dit heb ik echter nooit gezegd, dus verwacht ik alsnog een oplossing.
Heb zelf voorgesteld dat ze me een vrieskist mogen leveren ter compensatie.

BCC
    Wij hebben u telefonisch gesproken op 25-3 en de opties doorgegeven. Het aanbod dat Miele naar u toe heeft gedaan gezien de aankoop datum is een meer dan redelijk aanbod. Indien u niet wil ingaan op het aanbod van Miele hebben wij u de optie gegeven om de restwaarde van 187,13 euro uit te keren op uw bankrekening. U geeft aan dat uw het apparaat heeft gekocht voor 2189,- euro. Dit bedrag komen wij niet tegen en volgens onze gegevens heeft u het apparaat op 2-1-2008 gekocht voor 1429,- euro op ordernummer 200801-5139083. Wij verzoeken u een aankoop bon te overleggen indien u van mening bent dat u het apparaat voor 2189,- euro heeft gekocht.
    johanderuiter
    Beste BCC,Welke formule word er door jullie gebruikt om op een bedrag van €187,13
    Eigelijk is het gewoon belachelijk
    Graag jullie reactie
    BCC
    Omdat Miele u een coulancevoostel heeft gedaan, hebben wij de levensduur uit coulance van 6 naar 7 jaar gezet.14299(aankoopbedrag) / 84(maanden levensduur) x 73(maanden in gebruik)= 1241,87 (verbruikersdeel) 1429(aankoopbedrag) - 1241,87(verbruikersdeel) = 187,13 restwaarde
    johanderuiter
    Beste BCC,Ik vind het echt ongelooflijk. Graag de €187,13 op mijn rekening zodat ik een nieuwe koelkast kan gaan kopen.
    Voor mij nooit meer BCC
    johanderuiter
    Zeer slecht, Het beloofde geld wat ze aan mij zouden overmaken is nooit overgemaakt.

johanderuiter

Ook een klacht indienen over BCC?