Klacht BCC: BCC verkoopt apparatuur die zij niet kan leveren. Pas dus op.

P. Becker

Inmiddels wachten wij ruim 7 maanden op een combi oven. Vorige week een mail dat de oven deze week kwam. Net gebeld dat het niet doorgaat. Totaal geen uitleg of communicatie. BCC kan of wil geen uitsluitsel geven of de oven ooit geleverd kan worden. Wees gewaarschuwd als u hier spullen koopt.

De oven snel geleverd krijgen

Beste meneer Becker,

Bedankt voor je klacht.

Het is erg vervelend dat het zo lang duurt voordat de oven aan ons geleverd wordt. Als we later aangeven dat een artikel dat wel al beschikbaar zou zijn (de vaatwasser) toch niet op voorraad blijkt te zijn maken we het daarmee nog vervelender. Sorry voor het ongemak.

We hebben aangegeven dat er in ons assortiment geen passend alternatief is voor de bestelde oven. Jullie hebben aangegeven daar ook niet in geïnteresseerd te zijn. De bestelling van de oven annuleren is ook een optie, maar jullie hebben aangegeven liever op de bestelde oven te wachten, ook al kunnen we niet voorspellen wanneer de oven alsnog aan ons geleverd zal worden.

De andere twee apparaten zijn intussen bezorgd, maar dat maakt onze vergissing van het voorraadverschil niet goed. We hebben net een email verstuurd waarin we proberen het een beetje goed te maken.

Vriendelijke groet,
    Team BCC
    P. Becker
    Excuses aanvaard maar een echte oplossing wordt wederom niet geboden! En wij staan best wel open voor een alternatief voor de oven. Maar dan wel in ieder geval een gelijkwaardige oven.
    BCC
    In dat geval willen we graag met de volgende links twee alternatieven onder de aandacht brengen, die op het moment van schrijven bij ons op voorraad zijn:

Deze twee artikelen voldoen qua afmetingen en zouden dus passen, maar voldoen ze ook aan je wensen? Laat het ons alsjeblieft weten als je de keuze wil wijzigen naar één van deze apparaten. Als het betreffende apparaat op dat moment nog op voorraad is kan je ook meteen de beschikbare dagen voor de komende tijd aan ons doorgeven. Wij zullen dan de eerstvolgende mogelijkheid daarvan inplannen voor de bezorging door onze installatiedienst.

Vriendelijke groet,
    Team BCC

Goedeavond team BCC
    De bovenstaande ovens zijn zeker niet gelijk aan de Siemens (temperatuur lager, minder opties) maar na 8 maanden wachten op een oven zijn wij er een beetje klaar mee. Dus als u bovenstaande Atag bij ons installeert voor de in december vorig jaar afgesproken prijs van de bestelde Siemens gaan wij akkoord met een wijziging van onze order.
    BCC
    Bedankt voor het doorgeven van jullie keuze. Dat hebben we meteen doorgegeven aan BCC Alkmaar. We zullen vanuit daar vandaag, of uiterlijk morgen contact met jullie opnemen over de nieuwe order.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BCC?