Klacht BCC: bcc
Details
Klacht
Ik heb heelmijn witgoed , huishoudelijke apparatuur e a electr spullen bij de bcc gekocht.o a ook mijn bauknecht wasmachine waarvan de manchet nu stuk althans er is een hap uit schijnt dat dit een veelvoorkomend probleem is bij bauknecht. Ik heb betaald voor extra garantie dus ook na 24 mnd heb ik garantie .De wasmachineis 2,5 jaar oud dus voor een monteur betaal je voorrijkosten en arbeidsloon 108 en de manchet willen ze ook laten betalen dus dan zit je ongeveerop €160 .de consumentenbond raadde aan een aangetekende brief naar de bcc te sturen dat zij a hv t levensduur van de wasmachine de kosten voor een groot deel op zich moeten nemen voor t verkopen van een ondegelijk product. Bcc zegt dat ik eerst een monteur moet laten komen om t te laten maken , en n dat ik t maar moet betalen en dat ze dan wel zien of ze iets zullen betalen.Ik vind dit schandalig ik wil graag die high service nu wel zien.Wat kunt u voor mij betekenen om dit op te lossen ?Gewenste oplossing
Reparatie op kostenbccDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.