Klacht BCC: bcc

Klachtnummer
# 63860
Gebruiker
ennujij
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb heelmijn witgoed , huishoudelijke apparatuur e a electr spullen bij de bcc gekocht.o a ook mijn bauknecht wasmachine waarvan de manchet nu stuk althans er is een hap uit schijnt dat dit een veelvoorkomend probleem is bij bauknecht. Ik heb betaald voor extra garantie dus ook na 24 mnd heb ik garantie .De wasmachineis 2,5 jaar oud dus voor een monteur betaal je voorrijkosten en arbeidsloon 108 en de manchet willen ze ook laten betalen dus dan zit je ongeveerop €160 .de consumentenbond raadde aan een aangetekende brief naar de bcc te sturen dat zij a hv t levensduur van de wasmachine de kosten voor een groot deel op zich moeten nemen voor t verkopen van een ondegelijk product. Bcc zegt dat ik eerst een monteur moet laten komen om t te laten maken , en n dat ik t maar moet betalen en dat ze dan wel zien of ze iets zullen betalen.Ik vind dit schandalig ik wil graag die high service nu wel zien.Wat kunt u voor mij betekenen om dit op te lossen ?

Gewenste oplossing

Reparatie op kostenbcc

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    In de meeste gevallen valt een gescheurd manchet niet in garantie omdat dit vaak veroorzaakt wordt door een gebruikersfout. Dit is aan de geautoriseerde monteur om dit ter plekke te beoordelen.
    In ons systeem zien wij bij uw opgegeven gegevens geen aankoop van extra garantie terug.
    Mocht het defect wel veroozaakt zijn door een technisch defect, dan ontvangen wij graag een kopie van het reparatierapport, en de aankoopbon van de extra garantie.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen