Klacht BCC: Beeldscherm Samsung kapot. Geen oplossing van BCC

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653066
Gebruiker
M.E.M. Kluver
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na mijn eerder geplaatste klacht (#649555) heeft BCC nog steeds geen actie ondernomen.
Sterker nog, na mijn laatste brief van 02-03-2023 blijft het oorverdovend stil.

Het probleem met de tv wordt steeds ernstiger, de zwarte streep wordt steeds dikker waardoor ondertiteling moeilijk te lezen is. We zijn erg teleurgesteld in de houding van BCC en zijn voornemens de koop te ontbinden.

Gewenste oplossing

Kosteloze reparatie of vervanging van onze tv.

Bijlagen

Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    M.E.M. Kluver
    Datum
    crm:0771116
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/ mevrouw,

    We hebben zojuist gereageerd op uw laatste mail.

    Met vriendelijke groet,


    Team BCC

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen