Klacht BCC: Beeldscherm Samsung kapot. Geen oplossing van BCC
Details
Klacht
Na mijn eerder geplaatste klacht (#649555) heeft BCC nog steeds geen actie ondernomen.Sterker nog, na mijn laatste brief van 02-03-2023 blijft het oorverdovend stil.
Het probleem met de tv wordt steeds ernstiger, de zwarte streep wordt steeds dikker waardoor ondertiteling moeilijk te lezen is. We zijn erg teleurgesteld in de houding van BCC en zijn voornemens de koop te ontbinden.
Gewenste oplossing
Kosteloze reparatie of vervanging van onze tv.Bijlagen
- 45CB715E-DE7B-45E5-AE55-7EEF848FFCBB.jpeg 245 KB
- DEEE4EEA-8556-4309-975C-A0E5B47D9028.jpeg 1,1 MB
- 8823BB37-DF49-4844-B98C-A1CA9F1E0110.jpeg 4,2 MB
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.