Klacht BCC: belabberde service en communicatie bij reparatie

Auke

Laptop vijf weken geleden opgegeven voor reparatie (31/3). Medewerker in het filiaal zei dat het drie weken zou duren. Na drie weken nog geen bericht ontvangen dus zelf contact opgenomen met hoofdkantoor (23/4). Medewerker van hoofdkantoor liet mij via e-mail weten dat mijn laptop uit het reparatie traject was en opgestuurd zou worden naar het filiaal. Weer een week later (30/4) geen bericht ontvangen of de laptop was aangekomen, dus zelf weer telefonisch contact opgenomen met een medewerker van het hoofdkantoor. Deze medewerker vertelde mij dat die dag pas de laptop terug zou komen van Lenovo (dus vorige medewerker heeft gelogen!) en dat deze vrijdag of zaterdag (1/5 of 2/5) in het filiaal aan zou komen. Omdat er weer geen bericht was van het filiaal heb ik afgelopen maandag weer contact opgenomen: het hoofdkantoor zegt dat hij in het filiaal moet zijn, en het filiaal zegt op het hoofdkantoor. Dus nog steeds geen idee waar mijn laptop is en ik moest maar weer afwachten tot vrijdag.

Ik verwacht van een bedrijf dat low pricing, high service roept ook echt high service. Wanneer drie weken wordt gezegd moet men zich aan drie weken houden. En mocht het dan uitlopen dan verwacht ik op z'n minst excuses met correcte informatie over wanneer de laptop dan wel terugkomt.
Voor nu verwacht ik dat mijn laptop meteen naar het filiaal wordt verzonden, want voor zover de informatie mij nu verstrekt is (als deze klopt) is de laptop al gerepareerd. En dat men personeel erop aanspreekt geen foutieve informatie te verstrekken, of informatie die men niet kan naleven (zoals de drie weken). Bovendien verwacht ik ook dat mocht de reparatie langer duren dan vermeldt dat men een oplossing biedt in de trant van een leentoestel, ook al is men daar niet voor verzekerd. Wanneer de reparatie binnen garantie valt en als deze langer duurt dan vermeldt verwacht ik bij high service toch zeker wel wat meer service!!

BCC
    Ondertussen heeft u het apparaat opgehaald, onze welgemeende excuses voor de vertraging,

Ook een klacht indienen over BCC?