Klacht BCC: Belkosten

Wendel de Joode

Geachte heer, mevrouw,

Het is al irritant dat ik naar een winkel moest voor uitleg en toebehoren voor ons nieuwe fornuis (terwijl men bij BCC benadrukte dat alles inclusief was), maar ergerlijk was het feit dat het fornuis niet op het beloofde tijdstip werd bezorgd.
Ik ben gaan bellen naar het 0900-servicenr. Door drukte lukte het pas 's avonds contact te maken. Toen bleek dat door een storing het bestelde niet bezorgd kon worden. Pas de week erop kon het bezorgd worden.
Dat ik alleen vanwege dit en info over de aansluiting telefoonkosten had, is voor mij tot daar aan toe. Nu blijkt echter - volgens de specificatie van de provider dat er nóg eens 6,25 euro bijkomt, omdat ik maar liefst bijna anderhalf uur zou hebben gebeld. In één sessie, welteverstaan. Dat klopt toch niet?
Ik zou overigens niet weten bij wie ik hierover verhaal zou moeten halen.
Graag uw mening in deze.

Bernard van Wendel de Joode

Ik zou graag de 6,25 vergoed willen zien. Eigenlijk zou ik álle telefoonkosten vergoed willen zien, omdat het buiten onze schuld is dat het fornuis niet kon worden bezorgd. Dit zónder dat wij daarvan op de hoogte zijn gebracht.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Ook een klacht indienen over BCC?