Klacht BCC: Beroerde communicatie,

Derk

Bijna 3 maanden wachten op levering koelkast. Na 3 bezoeken aan de winkel (bellen kan niet), elke keer een nieuwe opdracht, wel met steeds lagere prijs. Eindelijk 26-9 sms met leverdag en tijd. Op de dag van levering, sms dat apparaat niet op voorraad is. zal gebeld worden diezelfde dag tussen 11 en 12 uur. Nog steed niets gehoord. Zelf na 4 pogingen de slecht georganiseerde helpdesk gebeld en kreeg eindelijk iemand aan de lijn. Dat hielp ook niet echt, drie keer verbroken bij doorverbinden. Volgende poging heb ik gemeld de opdracht te annuleren, kon niet via klantcontactcentrum, hoewel de website dat wel aangeeft. Moest in de winkel, maar die kun je niet bellen. (reden "verkopers niet storen met klanten" Kan ik me voorstellen met al die klachten) Dan morgen maar weer naar de winkel, voor mijn allerlaatste bezoek aan BCC. Annuleren en nooit meer terug naar deze hopeloze organisatie.

Geen, wens niets meer met BCC te maken te hebben.

BCC
    In ons systeem zien wij dat uw order ondertussen is geannuleerd.
    Wij betreuren het dat het niet goed is gegaan met bezorging en terugbel beloftes.
    Onze welgemeende excuses voor alle ongemak die u hieraan heeft gehad.

Ook een klacht indienen over BCC?