Klacht BCC: Besteld product niet geleverd een geen contact mogelijk

Jeroens

Heb een TV bij BCC bestelt en deze ook al betaald, maar nog steeds niet geleverd.
Klantenservice is NIET te bereiken, heb al meerdere malen UREN in de wacht gestaan.

koop ontbinding en geld terug

BCC
    Geachte heer Schoenmakers,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze welgemeende excuses voor de telefonische wachttijden.

Wij constateren dat uw order nog niet gearriveerd is in filiaal waar u het artikel zou willen afhalen. Zodra het artikel ontvangen is door de desbetreffende BCC winkel krijgt u een afhaalbevestiging toegestuurd.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
    Jeroens
    En wat is het voorstel nu ?? wachten ?
    Toen ik het bestelde stond er op de site OP VOORRAAD en nu nog steeds.
    Dus is de TV nu wel of niet op voorraad en wanneer kan ik het verwachten ?
    BCC
    Geachte heer Schoenmakers,

Dank voor uw bericht.

Het artikel is niet voorradig in BCC Nijmegen. Het wordt verstuurd vanuit het hoofdkantoor van BCC naar de winkel.

Wij hebben de winkel verzocht contact met u op te nemen omtrent het verwachte levermoment. U krijgt hier zo spoedig mogelijk bericht over.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
    Jeroens
    Uiteindelijk geen oplossing, krijg weer geen commitment.
    Ik heb duidelijk gevraagd om aan te geven wanneer ik de TV kan verwachten. En ook gevraagd om de koop te ontbinden, maar op beide geen fatsoenlijke reactive. Alleen maar we zullen "spoedig" contact met u opnemen om een "verwachte" levertijd door te geven. Waarom denk u dat ik online bij BCC bestelt heb ??? omdat de TV volgens de site OP VOORRAAD is.
    dus nogmaals ik wil de KOOP ONTBINDEN en mijn GELD terug

Jeroens

Ook een klacht indienen over BCC?