Opgelost door BCC: Bestelde vaatwasser wordt niet geleverd.

sad Opgelost
SK Deurloo

BCC levert niet.

Dit betreft een klacht over de bestelling van een vaatwasser op 8 augustus 2019.

Deze zou op 12 augustus 2019 tussen 9 en 11 geleverd en geïnstalleerd worden. Het lukte alleen de installateurs niet om de oude vaatwasser te verwijderen. Ik moest deze daarom via een andere weg laten verwijderen en een nieuwe afspraak maken.

Ik heb op dinsdag 13 augustus 2019 een aannemer laten komen en kosten gemaakt om de oude vaatwasser te laten verwijderen. Ik heb gebeld, en een kwartier in de wacht gestaan, om een nieuwe afspraak te maken. Na enig aandringen zou deze woensdag 14 augustus, gebeuren en niet volgende week zoals het voorstel was. Ik wacht immers buiten mijn schuld al te lang op de nieuwe vaatwasser.

Woensdag zou tussen 11 en 13 uur de vaatwasser bezorgd worden. Alleen toen ik gebeld werd dat de installateurs er aan kwamen, bleken ze het apparaat vergeten te hebben meegenomen...

Ik zou die dag worden terug gebeld door BCC maar dat is niet gebeurd. Toen ik ten einde raad maar zelf belde en na twintig minuten iemand aan de telefoon kreeg was het apparaat eerst niet meer op voorraad. Dat is toch merkwaardig voor een apparaat dat maandag bij mij bezorgd zou worden.

Na enig aandringen bleek het apparaat er toch wel te zijn maar kon pas op dinsdag 20 augustus te worden geleverd. Dat is toch te gek voor woorden. BCC maakt een fout waardoor ik, zonder enig excuus of tegemoetkoming, een week langer in de troep moet zitten

Ik heb zelf aangeboden het apparaat dan maar zelf te installeren als het maar ten minste geleverd zou worden. Ook dat bleek niet mogelijk. Ik krijg de indruk dat mijn vaatwasser aan iemand anders is geleverd. Ik heb het apparaat nog niet gezien.

Of staat BCC op het punt van faillissement en ze zijn ze niet meer in staat om te leveren?

Onmiddellijke levering van product en excuus vanwege de wanprestatie

BCC
    Goedemiddag,

Deze e-mail is naar u verstuurd:

Beste meneer Deurloo,

Op klachtenkompas las ik uw klacht over de levering van de vaatwasser.

Allereerst vind ik het oprecht vervelend voor u en bied hiervoor mijn excuses aan.

Er staat een levering voor morgen gepland. Ik vertrouw erop dat dit goed gaat verlopen.

Voor het ongemak wil ik u een giftcard van €40,00 sturen.

Ik hoor graag van u of u dat op prijs stelt.

Marlies

Team Customer Care

SK Deurloo
Na drie mislukte pogingen tot levering en extra kosten van mijn kant, verwacht ik uiteindelijke morgen de installatie van de vaatwasser en een tegoedbon 40 euro. Ik snap nog steeds niet waarom dit zo is gegaan.

Ook een klacht indienen over BCC?