Klacht BCC: Bestelling NIET geleverd!

WS

Ik heb gister om 18:00 uur een nieuwe Acer monitor gekocht op bcc.nl. Op de site staat voor 22:00 uur besteld morgen in huis. Na de betaling heb ik een mail gekregen van bcc waar in staat wat het ordernummer is (Wat niet werkt) en dat het pakket overdag word geleverd. Dit is dus niet waar. Ik heb naar de leveringstijden gekeken van dhl hier staat van 14:00 tot 18:00 het is nu al 18:30 en mijn pakket is nog steeds niet binnen, ik denk ook dat hij vandaag niet meer binnen gaat komen. Volgens mij is mijn pakket niet eens verzonden. Gewoon schandalig, hele dag gewacht voor niks. Ik verwacht dat mijn pakket morgen binnen komt anders ga ik op nog meer sites klachten indienen.
- Bcc, doe hier iets aan.

Vriendelijke groet.

Ik wil dat mijn monitor morgen binnen komt en ik wil dat dit ook bij andere klanten gebeurt.

Geachte heer Salimans,

Heel vervelend dat het product niet is geleverd. Dit heeft te maken met aanhoudende problemen met het logistieke systeem. Een aantal orders worden daardoor niet doorgedrukt.

Wij moeten u helaas mededelen dat het bestelde product momenteel niet op voorraad is. Het is overigens wel besteld bij de leverancier. Verwachting is dat het binnen afzienbare tijd op voorraad is.

Zodra het product op voorraad is stellen wij u daarvan op de hoogte.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

N. Timar
    WS
    Kunt u dan de bestelling annuleren en het geld terug storten op mijn rekening? Alvast bedankt.
    WS
    Ligt er trouwens aan hoelang de levering gaat duren.
    WS
    Als het langer duurt dan 2 dagen kunt u dan voor mij de bestelling annuleren en het geld terug storten op mijn rekening? Alvast bedankt.
    WS
    Is deze monitor in geen een winkle van bcc meer op vooraad? Wat is dit dan? https://gyazo.com/f924ca96b6f74a54c962bade8d66cf1a
    WS
    En doe de bestelling maar NIET annuleren
    Geachte heer Salimans,

Op uw verzoek zullen wij de order niet annuleren.

Vriendelijk vragen wij u om de bestaande klacht te sluiten indien u van mening bent dat het is afgehandeld. De klacht kan enkel door de consument worden gesloten en niet door BCC.

Bij voorbaat dank.

N. Timar
    WS
    Ik sluit deze klacht pas als mijn pakket binnen is!
    Geachte heer Salimans,

Volgens onze administratie is het artikel bij u bezorgd via DHL.

Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de bezorging in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

Hiervoor dank.

K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?