Opgelost door BCC: bestelling niet geleverd en BCC onbereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122454
Gebruiker
Anne van Es
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb op 18 juli online een waterkoker besteld en betaald met iDeal. De order is bevestigd. De waterkoker is niet geleverd. Ik krijg telefonisch geen contact met de klantenservice (op elk moment van de dag standaard bandje en aan de lijn blijven hangen geeft ook geen resultaat). ik heb ook al twee maal een formulier ingevuld, zonder resultaat.

De oplossing

Het liefst de waterkoker, maar als die niet leverbaar is, wil ik het contract opzeggen en mijn geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw van Es,

    Daar u telefonisch helaas niet bereikbaar was, dan op deze manier.
    De Russel Hobbs waterkoker staat voor u in nota. De waterkoker is niet op voorraad. De levertijd is niet duidelijk. U kunt nu zelf beslissen wat u wilt. Wachten tot deze binnen komt of de order annuleren en dat zorg ik er weer voor dat u uw aankoopbedrag terug krijgt van BCC.

    graag een reactie

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken

  2. Auteur
    Anne van Es
    Datum
    stort het geld maar terug.
    zodra dit op de bank staat, zal ik mijn klacht afsluiten
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw van Es,

    Wij zullen uw order annuleren en het bedrag binnen 10 werkdagen terug storten op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  4. Auteur
    Anne van Es
    Datum
    ik ben tevreden over de snelle eerste reactie op de klacht. En ik kan mij vinden in de oplossing, namelijk annuleren en geld terug. Dat de doorlooptijd van de hele afhandeling uiteindelijk wat lang is uitgevallen, kan voor een deel op mijn conto worden geschreven wegens mijn slechte telefonische bereikbaarheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anne van Es
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen