Opgelost door BCC: bestelling niet volledig geleverd

L.J. Meuken

Op 25 mei 2015 heb ik via de webshop een nieuwe telefoon LG G2 mini black inclusief een beschermhoes t.w. muvit. Het totaal bedrag ad. 174,99 middels ideal betaald,telefoon Euro 155,-- en Muvit Euro 19,99. De levering zou een dag later plaatsvinden. Geleverd werd eerst op 30 mei 2015 en dan ook nog alleen de telefoon. Op 27 mei heb ik nog een mail gestuurd omdat ik de 5e juni op vakantie zou gaan. Tot op heden heb ik nog steeds de Muvit niet ontvangen. Op 7 juli met BCC gebeld (erg moeilijk om contact te krijgen, kan alleen via web-site). Op 4 juni wel via mail antwoord gehad met de mededeling dat er vertraging in de levering was ontstaan. Wanneer bezorgd kon worden was niet bekend. Op 19 juli jl nog weer een mail gestuurd. Tot op heden weer geen reactie .Zelf voorgesteld om het bedrag dan maar terug te boeken dan kan ik immers zelf verder kijken. Ook nog niets gehoord. Het gekke is dat de medewerker van BCC mij mede kon delen dat de Muvit wel voorradig was in de winkels van BCC.

Toezending van de Muvit of anders het bedrag ad. Euro 19,99 terug te storten op mijn rekening NL09INGB0684862344, dan kan ik zelf een beschermhoes in de winkel kopen.

BCC
    Geachte heer Meuken,

Allereerst nogmaals mijn oprechte excuses namens BCC.

Wij sturen u hierbij de bevestiging dat wij op uw verzoek de order met ordernummer 4585548 hebben laten vervallen. Het aankoopbedrag van de Muvit (19,99 euro) zal binnen 10 dagen worden gecrediteerd op de rekening waarmee de bestelling voldaan is.

Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de terugbetaling in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
    L.J. Meuken
    Voorstel om het reeds betaalde bedrag ad euro 19,99 terug te storten op mijn rekening, omdat het produkt niet geleverd kan worden. Wel een rare situatie. Waarom wordt het dan te koop aangeboden. Zal klacht verwijderen nadat het bedrag op de rekening is bijgeschreven. Overigens wel snel gereageerd.

L.J. Meuken

Ook een klacht indienen over BCC?