Klacht BCC: Bestelling nooit gekregen

# 119073
Mar

Op 16 mei heb ik een tablet gekocht Bij BCC webshop en met ideale betaald ,netjes een bevestiging mail gekregen met ordernummer maar ik heb nog niets mijn tablet gekregen.Emails wordt niet beantwoord en met de telefoon zetten ze je in de wacht.

Ik wil mijn geld terug of de tablet.

BCC

Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

BCC
    Geachte mevrouw Alonso,

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek kunnen wij u het volgende mededelen:

Wij zullen de order voor u annuleren. Wij zullen navraag doen bij de financiele afdeling omtrent de restitutie. U kunt ervan uitgaan dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen wordt gecrediteerd.

Het verzoek de klacht te sluiten aangezien dit alleen door de consument kan worden gesloten. Dit creëert bij ons namelijk overzicht.

N. Timar

Ook een klacht indienen over BCC?