Opgelost door BCC: Bestelling voor de kerst
Details
Klacht
Ik ben op 18 december jongstleden bij BCC op de woonboulevard in Arnhem geweest om voor mijn zoon een jbl extreme box te kopen de winkel had hem niet in de goede kleur dus hij werd besteld en ik zou hierover een mailtje krijgen op de dinsdag 22 dec hooguit woensdag 23 dec ik had hem met kerst nodig dus dacht dit zit wel goed het mailtje moet nu nog komen dus de box ook nu snap ik hem van de low pricing en waar de high service is ik weet het niet maar ik zal niet weer gauw bij jullie bestellenen als je jullie wil bellen om het naar te vragen kost me dit 90 cent per minuut dat kan echt niet ben ook niet te spreken over de service hierover BCC
Met Vriendelijke Groet
Gewenste oplossing
Dat jullie een telefoonnummer nemen met een normaal tarief zodat je jullie even kan bellen als dat nodig is- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.