Opgelost door BCC: Bestelling voor de kerst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145547
Gebruiker
Ineke
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik ben op 18 december jongstleden bij BCC op de woonboulevard in Arnhem geweest om voor mijn zoon een jbl extreme box te kopen de winkel had hem niet in de goede kleur dus hij werd besteld en ik zou hierover een mailtje krijgen op de dinsdag 22 dec hooguit woensdag 23 dec ik had hem met kerst nodig dus dacht dit zit wel goed het mailtje moet nu nog komen dus de box ook nu snap ik hem van de low pricing en waar de high service is ik weet het niet maar ik zal niet weer gauw bij jullie bestellen
en als je jullie wil bellen om het naar te vragen kost me dit 90 cent per minuut dat kan echt niet ben ook niet te spreken over de service hierover BCC
Met Vriendelijke Groet

Gewenste oplossing

Dat jullie een telefoonnummer nemen met een normaal tarief zodat je jullie even kan bellen als dat nodig is
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste mevrouw Martens,
    Wij hebben de vraag over uw bestelling doorgegeven aan het betreffende filiaal en verwachten hierover op korte termijn antwoord te ontvangen. Zodra wij meer weten wordt u direct geïnformeerd. Ons 0900 0555 nummer is overigens lokaal tarief.

    Vriendelijke Groet,
    Sander Customer Care Afdeling.

  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste mevrouw Martens,
    Het filiaal meldt ons dat er op 22 december (om 12:42 uur) aan uw @telfort adres een mail is verstuurd dat het artikel voor u klaar staat.

    Vriendelijke groet,
    Sander
    Customer Care Afdeling.

  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste mevrouw Martens,
    Zoals telefonisch besproken is er sprake geweest van een misverstand bij het invullen van het mailadres. Hierbij nogmaals excuses voor de overlast die hierdoor is ontstaan. Het filiaal is op de hoogte gebracht.
    Vriendelijke groet,
    Sander
    Customer Care Afdeling.
  4. Auteur
    Ineke
    Datum
    Ik ben het toch niet helemaal met u eens ,u zeg dat mijn email adres verkeerd was maar waarom kunnen jullie mij dan wel reclame toesturen van bcc en als jullie inderdaad een letter verkeerd hadden dan krijg u de mail toch terug tenminste ik heb wel een een mail terug gehad als ik een letter verkeerd had ik blijf erbij dat de fout bij bcc lig en niet bij ons. Dus voor mij is het nu wel opgelost ik heb mijn jbl extrem box gewoon ergens anders gekocht en heb zo toch nog een goede kerst gehad

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen