Klacht BCC: Betaald, geannuleerd vanwege niet leverbaar zijn, na ruim 1 maand nog altijd geen geld retour

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 118504
Gebruiker
Ellen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 1 juni j.l. heb ik bij BCC een Ergorapido van Electrolux online besteld en betaald die op 4 juni zou worden afgeleverd. Op 5 juni gebeld omdat er niets was afgeleverd. Na vele omwegen te horen gekregen dat apparaat niet (direct) leverbaar was. Het duurdere alternatief van Philips wilde ik niet dus bestelling geannuleerd. Wilde een credit nota maar die gaven ze niet, nooit, maar mij werd verzekerd dat het geld, € 164,95, binnen 5-7 werkdagen zou worden geretourneerd. Dit is tot op de dag van vandaag 13-7-2015 , dus na ruim 1 maand, nog altijd niet gebeurd. Heb zelf meerdere malen proberen te bellen maar wachttijden zijn bijzonder lang. Inmiddels 4 mails gestuurd via hun site maar nog nooit een reactie gehad. Hoezo High Service???

De oplossing

Bedrag van € 164,95 per omgaande terugstorten bij voorkeur met rente en opslag gemaakte (telefoon) kosten en verspilde tijd en energie!

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum

    Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    Ellen
    Datum
    Ik heb niets aan de melding dat er een hardnekkige storing bij BCC heerst, die duurt namelijk al ruim een maand !!! Ook hun klanten service heeft hier blijkbaar last van want die reageert ook al net zo lang niet op mijn inmiddels 4 mails! Ik wil gewoon mijn geld retour zien komen, meer niet! De bestelling is meteen geannuleerd, dus waar wacht BCC nog op. Het loopt toch zeker niet via een Griekse bank!!???
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    Ellen
    Datum
    Totaal Geen oplossing geboden alleen de melding dat ze het niet via een extern kanaal ,zijnde klachtenkompas , willen afwikkelen. Schandalig aangezien ze via hun eigen site tot 5 keer toe niet op mijn mails hebben gereageerd! Ik ga morgen naar de BCC winkel in Eindhoven en kijk of ik dan iets gedaan krijg. Het lijkt verdacht op een liquiditeitsproblemen! Als ze maar niet op faillissement staan! High prices LOW service is hun nieuwe slogan. Wacht nu al bijna 2 maanden op mijn geld!!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen