Klacht BCC: betaald maar geen levering

Bert

op 02-06-2015 koelkast besteld en betaald levering in de winkel zou binnen 3 dagen geschieden. Nu een week later geen koelkast ook de klantenservice is niet bereikbaar het
bandje speelt steeds de zelfde tekst af '' er zijn meer dan 5 wachtende voor u'' ook in de morgen om 8 uur. Ook in de winkel geweest maar daar kom al helemaal niet verder.
Nu is er een grote storing maar ik dat was vorige week niet het geval maar het zal allemaal.

een tegemoetkoming of korting op mijn betaalde product.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
    Zodra het artikel in het filiaal is, ontvangt u bericht.
    Bert
    artikel nogmaals besteld op 09-06 maar nu door een medewerker in de winkel om de koelkast intern te leveren resultaat 0. Computer problemen alleen het betalingssysteem bij BCC werkt wel optimaal daar zijn geen problemen. Wacht af wat de volgende reactie is wat mis ik de service van de Harense Smid daar werd de zelfde dag nog voor een oplossing gezorgd. BCC krijgt van mij een hele grote loden Loeki
    BCC

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Bert
    Ook mijn 2de bestelling is niet geleverd. Ben daarom wederom in de winkel geweest en heb mijn geld contant terug betaald gekregen. Klantenservice is ook na 2,5 week niet bereikbaar BCC kan wel via dit forum reageren maar niet met de klant zelf.
    Voor mij als regelmatig terugkerende klant van BCC was dit de laatste keer dat ik iets heb gekocht bij BCC deze storing is een aanfluiting geef het systeem maar de schuld het zijn nog altijd mensen die het ontwerpen en gebruiken.

Bert

Ook een klacht indienen over BCC?