Opgelost door BCC: Bezorgingsprobleem

Joseph

Mijn gerepareerde televisie is nog steeds niet bezorgd. Op 30-09 j.l. waren de bezorgers op mijn oude adres, ondanks correct doorgegeven adreswijziging en controle hiervan, op 07-10 j.l. was de bezorging op mijn nieuwe adres, maar was mijn televisie niet in de bestelwagen aanwezig. De chauffeur heeft hierover kontakt gehad met de klantenservice, ik ben diezelfde dag gebeld met de mededeling dat het probleem was doorgegeven aan het back-office. Sindsdien heb ik niets meer vernomem, op een e-mail van 12 oktober is niet gereageerd, telefonisch is BCC eigenlijk niet te bereiken. Ik wil gewoon dat de televisie wordt bezorgd.

Bezorging van de gerepareerde televisie.

BCC
    Geachte mijnheer Haas

Ik heb u gebeld de TV wordt donderdag 22 oktober terug bezorgd. Excuses dat het langer duurde als normaal.

vriendelijke groet,

Ronald van Veen
    BCC Electro speciaalzaken BV
    Joseph
    Bezorging staat nu inderdaad gepland voor 22 oktober a.s., er wordt nog wel uitgezocht of de televisie ook daadwerkelijk aanwezig is en bezorgd kan worden. Ik wacht af, wel prettig dat er snel is gereageerd.
    BCC
    Goede middag mijnheer Haas

Jahoor de TV staat klaar om ingeladen te worden op het laadperron
    morgen wordt deze weer bij uw thuis afgeleverd

vriendelijke groet

Ronald van Veen
    Joseph
    De TV is bezorgd, gelukkig, in de loop van vandaag zal ik hem aansluiten, hopelijk is de reparatie goed gegaan. Dank voor de nu snelle afhandeling .

Joseph

Ook een klacht indienen over BCC?