Klacht BCC: Bij uitpakken droger blijkt onderkant droger, zowel als verpakking binnenzijde erg nat

Lucy

Droger vanochtend bezorgd. Binnenkant verpakking en onderkant droger helemaal nat. Water? 2x telefonisch contact met medewerker gehad. 1ste medewerker geeft aan dat nieuwe droger bezorgd kan worden binnen 1 tot 2 dagen. Na één uur spreek ik 2de medewerker. Deze geeft aan dat er eerst een medewerker langs moet komen om klacht te beoordelen. Deze meneer verteld mij dat de 1ste medewerker mij zeker niet heeft gemeld dat er een nieuwe droger bezorgd kan worden. Als ik duidelijk meerdere malen aangaf dat dit wel zo is, geeft hij (ineens) aan te kijken wanneer de nieuwe droger bezorgd kan worden. Dit blijkt pas na 5 dagen te kunnen. Wanneer ik aangeef hier erg ontevreden over te zijn, vraagt meneer mij of ik soms wil dat bij andere mensen die ingepland staan voor bezorging, hun bezorging niet door kan gaan. Meneer 2 lijkt boos op mij als klant. Tussen 1ste contact met meneer Roy en 2de contact met meneer Jermain zit niet alleen wereld van verschil, maar ook volkomen andere informatie.

Telefonisch contact. Graag wil ik voorkomen dat anderen ook te woord worden gestaan op deze vijandige manier.

BCC
    Goedemiddag mevrouw Frik,

U heeft gisteren mevrouw Samora gesproken en zij heeft u een giftcard beloofd voor de vervelende gang van zaken. Ik heb u vandaag ook even gesproken en nogmaals excuses aangeboden. De giftcard wordt in orde gemaakt. Ik vind het fijn dat we alles even hebben kunnen uitpraten.

Marlies
    Medewerker Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?