Klacht BCC: Blij maken met een dooie vis

Pascal Boot

Warmtepompdroger na 3 jaar kapot, gebeld en komt een monteur langs van De Smid reparatie

Dat deze gemaakt werd, maar deze monteur zei dat dit teveel zou gaan kosten en dat we een nieuwe in de winkel uit konden gaan zoeken na telefonisch overleg met BCC. Wij verwachten nu toch om een nieuwe uit te zoeken, zoals we al hebben gedaan, echter worden we terug gebeld, dat hij nu toch gemaakt gaat worden door Bauknecht en niet door De Smid reparatie. Niet mee eens, we hebben zwart op wit een omruilverzoek omdat de reparatie niet rendabel is.

Pascal Boot
Uiteindelijke oplossing Geen idee, gisteren wederom een uitgebreide klacht gedaan naar BCC, we zitten nu al 3,5 week zonder droger met ons gezin van 4 en zouden afgelopen woensdag eigenlijk komen van Bauknecht, maar onderdeel lag niet in de bus en nu moeten we wachten op een mail van hun zeg maar. Belachelijk dat je een apparaat koopt met 5 jaar garantie er bij en na nog geen 3 jaar oud kapot gaat, een nieuwe beloven en hem dan weer toch willen maken. Ik ga dus niets meer bij BCC koen, want daar heb ik die koopovereenkomst mee.