Klacht BCC: Contact BCC

Klachtnummer
# 46483
Gebruiker
S.Smit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik probeer een factuur op te vragen van een bestelling die ik helaas niet meer kan vinden. (Heb een referentienummer en de datum) Want ik wil aanspraak doen op de garantie van mijn Thuisbioscoop van Sony. Het geluid valt op de meest wisselende momenten uit en gaat daarna opnieuw opstarten. Sony adviseert een onderzoek aangezien dit geen probleem is dat via instellingen of bedrading opgelost kan worden. Nu al veel problemen na een half jaar werking.. BCC gemaild, geen reactie. Gebeld en ruim 10 minuten in de wacht...

De oplossing

Mijn factuur... En misschien een uitleg hoe BCC mij hierin kan helpen.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    U zult binnenkort een kopie van de bon ontvangen.
  2. Auteur
    S.Smit
    Datum
    Ik wacht het nog steeds af.. En heb geen antwoord op de vraag hoe BCC mij kan helpen bij deze garantie issue.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Als het goed is, heeft u ondertussen de kopie ontvangen. Het apparaat kunt u in een BCC filiaal aanbieden ter reparatie, met uw aankoopbon.
  4. Auteur
    S.Smit
    Datum
    Duurt allemaal veel te lang. Zelf opgelost.