Klacht BCC: crediteren van reparatie door bcc na 4 maanden nog niet gedaan

Anoniem

25 september is een reparatie uitgevoerd aan een wasdroger gekocht bij BCC (The wall, Utrecht). Deze reparatie valt binnen het extra garantiecontract wat we hebben afgesloten bij aanschaf. Na uitvoer van reparatie moet de rekening eerst zelf voorgeschoten worden en als het goed is betaald BCC die binnen een aantal werkdagen terug nadat de reparatiebon is ingediend (26 september). Tot op heden is deze nog niet uitgekeerd. Het gaat om een bedrag van 138 euro. Na herhaaldelijk telefonisch contact (plm 7x) en telkens weer aan te moeten horen dat men het gaat uitzoeken nog steeds geen bericht en creditatie. Enige terugkoppeling is er niet over de stand van betaling ed. ook na de 7e keer telefonisch contact.

zo spoedig mogelijk crediteren.

BCC
    Betaling is in eerste instantie mislukt omdat de naam niet met het rekening nummer overeenkwam. Dit is 17-12-12 gewijzigt in ons systeem. Onze financiele afdeling heeft het nageken en helaas is het bedrag nog niet gestord. Waarvoor onze welgemeende excuses. Het zal nu met spoed worden overgemaakt.
    Anoniem
    Dank voor de reactie. We wachten af. Ik vind het overigens wel vreemd waarom er niet gecrediteerd wordt adhv gegevens bekend in jullie systeem. Betaling van een reparatie kan wel vaker vanuit een ander rekeningnummer gedaan zijn. Type machine, serienr, adres, naam, ed, matchen. Lijkt mij voldoende gegevens? Een andere vraag, waarom wordt er, wanneer er onduidelijkheid over is, niet even door jullie zelf contact opgenomen? mvg.
    BCC
    Uw naam in ons systeem kwam niet overeen met het rekeningnummer. Normaal gesproken wordt er van uit financiele administrate bericht terug gegeven aan het contact center dat de gegevens niet kloppen. Helaas is dit om onbekende reden, in uw geval niet gebeurd. Waarvoor nogmaals onze oprechte excuses.

Ook een klacht indienen over BCC?