Opgelost door BCC: De reparatie van mijn receiver gaat te lang duren en ik hoor niets meer van BCC.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 281612
Gebruiker
LP99
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn Yamaha receiver heb ik al op 21 september 2017 naar het filiaal in Haarlem gebracht om te laten repareren. Volgens de website van BCC waar je de status van de reparatie kunt volgen, is het apparaat gemaakt en wordt het teruggestuurd naar het filiaal. Dat was al op 7 of 8 november het geval. Ondanks e-mails en een toegezegde cadeaubon wacht ik nog steeds op mijn gerepareerde receiver. Het lukt BCC dus niet om een apparaat binnen 2 weken van A naar B te sturen. Aangezien ik al een keer eerder voor niets naar het filiaal in Haarlem ben geweest en deze reparatie al duurt sinds 21 september, wil ik hierbij BCC verzoeken om mijn receiver binnen een week bij mij thuis te bezorgen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    LP99
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie van BCC.
  2. Auteur
    LP99
    Datum

    De klacht is inmiddels opgelost. Op donderdag 30 november heb ik het apparaat opgehaald en heb ik ook betaald in het filiaal in Haarlem. Afgelopen dinsdag 5 december kreeg ik een aangetekende brief van BCC ondertekend door Mevr. M. Brouwer. Daarin wordt o.a. beweerd dat het apparaat nog steeds klaar staat om opgehaald te worden. Dat heb ik vorige week al gedaan. Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de reparatie en het oplossen van mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LP99
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het apparaat is gemaakt en doet het weer goed. Ik heb het zelf opgehaald.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen