Opgelost door BCC: De reparatie van mijn receiver gaat te lang duren en ik hoor niets meer van BCC.

content Opgelost
LP99

Mijn Yamaha receiver heb ik al op 21 september 2017 naar het filiaal in Haarlem gebracht om te laten repareren. Volgens de website van BCC waar je de status van de reparatie kunt volgen, is het apparaat gemaakt en wordt het teruggestuurd naar het filiaal. Dat was al op 7 of 8 november het geval. Ondanks e-mails en een toegezegde cadeaubon wacht ik nog steeds op mijn gerepareerde receiver. Het lukt BCC dus niet om een apparaat binnen 2 weken van A naar B te sturen. Aangezien ik al een keer eerder voor niets naar het filiaal in Haarlem ben geweest en deze reparatie al duurt sinds 21 september, wil ik hierbij BCC verzoeken om mijn receiver binnen een week bij mij thuis te bezorgen.

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

LP99
    Ik wacht nog steeds op een reactie van BCC.
    LP99

De klacht is inmiddels opgelost. Op donderdag 30 november heb ik het apparaat opgehaald en heb ik ook betaald in het filiaal in Haarlem. Afgelopen dinsdag 5 december kreeg ik een aangetekende brief van BCC ondertekend door Mevr. M. Brouwer. Daarin wordt o.a. beweerd dat het apparaat nog steeds klaar staat om opgehaald te worden. Dat heb ik vorige week al gedaan. Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de reparatie en het oplossen van mijn klacht.

LP99
Het apparaat is gemaakt en doet het weer goed. Ik heb het zelf opgehaald.

Ook een klacht indienen over BCC?