Klacht BCC: Defect gaan van Sony Ereader en zeer slechte service

CeesC

Op 11 januari 2014 'n ereader van Sony gekocht bij de BCC.
In de vakantie juni/juli plotseling problemen met het apparaat, komt niet uit slaapstand en reageert niet op knoppen. Na enige keren vegen over het scherm gaat het bovenste deel van het scherm op freeze (ESD?).
In goed vertrouwen naar BCC gebracht. Op 30 juli valt er 'n brief binnen waarin staat dat de ereader niet meer te repareren is en dat dit door stoten/vallen veroorzaakt is.
Terug naar de winkel. Onduidelijk verhaal. Bel maandag maar op en het komt goed.
Na bellen blijkt het dus niet goed. Apparaat is defect door onze schuld. Weer terug naar de winkel, dit is 'n zeer onaangenaam gesprek, waarbij we als oplichters weggezet worden. Ze zouden om bewijs vragen ter ondersteuning van het stoten/vallen.
Uiteindelijk is het hier bij gebleven en blijven ze erbij dat het apparaat door stoten/vallen defect is gegaan. Los van de slechte kwaliteit van de ereader vind ik dat BCC laat ons in de kou staan. High service? Echt niet!

Ik wil m'n aankoopbedrag terug.

BCC
    De foto's bij het reparatierapport tonen duidelijk aan dat er schade is ontstaan door externe oorzaak. Dit valt niet onder garantie.
    CeesC
    Ik heb de ereader zonder externe beschadiging ingeleverd. Dit betekent dat 'n evt. externe beschadiging is ontstaan bij BCC of de rep. dienst.
    Ingeval van schade zonder externe beschadiging blijf ik erbij dat de ereader normaal gebruikt en zeker niet gevallen is. In dit geval is de ereader van zeer slechte kwaliteit!
    BCC
    Klachtomschrijving bij inleveren: het display doet het voor de helft. de bovenste helft doet het niet meer.
    Deze breuklijn is duidelijk zichtbaar op de foto's.
    Dit soort schade, breuk, kan niet spontaan ontstaan, en is uitdrukkelijk van garantie uitgesloten.
    CeesC
    De breuk is ontstaan door normaal gebruik. De breuk is opgetreden door met m'n vinger over het scherm te wrijven. Dit lijkt me 'n normaal iets voor 'n touchscreen. Ik blijf erbij dat het apparaat hier tegen moet kunnen!
    BCC
    Breuk kan niet ontstaan door normaal gebruik. De breuklijn is duidelijk zichtbaar op de foto.
    CeesC
    Reactie is beneden alle peil, dit was mijn laatste aankoop bij BCC!

CeesC

Ook een klacht indienen over BCC?