Klacht BCC: Defecte wasmachine omruiling duurt al 3,5 week

Lissy

- 24-04 6 maanden oude Beko wasmachine overleden, productiefout is op 29-04 vastgesteld. - 04-05 zou er een nieuwe trommel en mechanisme worden geplaatst, zo niet dan na het weekend ivm Hemelvaart - 09-05 niets van het bedrijf N.W.T. vernomen en zelf op dinsdag contact opgenomen. Dhr. melde dat het product niet leverbaar was en dat er een nieuwe machine uitgezocht zou mogen worden - BCC heeft pas op 13-05 contact opgenomen - 14-05 telefonisch laten weten dat ik graag de Samsung Eco Bubble WF70F5E3P4W zou willen d.m.v. een bijbetaling. Dit was in orde en de machine zou vandaag worden geleverd - Gisteren geen bericht over de bezorgtijd - Order was niet doorgekomen ivm storing en zou vandaag worden terug gebeld, niet gebeurd - gisteren mail verstuurd ivm lange wachten en te hoge extra kosten door extern wassen - vandaag mail ontvangen dat levering ZATERDAG plaatsvind (volgens website ook vrijdag mogelijk) en geen tegemoetkoming

Vrijdag a.s. levering van de wasmachine en een tegemoetkoming voor de hoge extra kosten van het externe wassen (ivm eigen kapsalon moeten er iedere dag handdoeken worden gewassen)

BCC
    Goedemorgen,

Ik heb uw inmiddels een email gestuurd.
    Ik wacht uw reactie even af.

Marlies

BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Customer Care
    BCC
    Goedemorgen,

De klacht is inmiddels afgehandeld.

Marlies
    Medewerker Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?