Klacht BCC: Defecte wasmachine omruiling duurt al 3,5 week

Klachtnummer
# 168494
Gebruiker
Lissy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

- 24-04 6 maanden oude Beko wasmachine overleden, productiefout is op 29-04 vastgesteld. - 04-05 zou er een nieuwe trommel en mechanisme worden geplaatst, zo niet dan na het weekend ivm Hemelvaart - 09-05 niets van het bedrijf N.W.T. vernomen en zelf op dinsdag contact opgenomen. Dhr. melde dat het product niet leverbaar was en dat er een nieuwe machine uitgezocht zou mogen worden - BCC heeft pas op 13-05 contact opgenomen - 14-05 telefonisch laten weten dat ik graag de Samsung Eco Bubble WF70F5E3P4W zou willen d.m.v. een bijbetaling. Dit was in orde en de machine zou vandaag worden geleverd - Gisteren geen bericht over de bezorgtijd - Order was niet doorgekomen ivm storing en zou vandaag worden terug gebeld, niet gebeurd - gisteren mail verstuurd ivm lange wachten en te hoge extra kosten door extern wassen - vandaag mail ontvangen dat levering ZATERDAG plaatsvind (volgens website ook vrijdag mogelijk) en geen tegemoetkoming

De oplossing

Vrijdag a.s. levering van de wasmachine en een tegemoetkoming voor de hoge extra kosten van het externe wassen (ivm eigen kapsalon moeten er iedere dag handdoeken worden gewassen)

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik heb uw inmiddels een email gestuurd.
    Ik wacht uw reactie even af.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies

    BCC elektro-speciaalzaken B.V.

    Customer Care
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Goedemorgen,

    De klacht is inmiddels afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Medewerker Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen