Opgelost door BCC: defecte wasmachine

t maas

Oktober 2012 een proline wasmachine gekocht in de webshop. Vorige maand begon hij water te lekken onder de machine. Meteen contact opgenomen met bcc. 3 dagen later kwam er een monteur van ce repair voor de reparatie. Maar helaas het probleem was nu alleen maar erger geworden. Weer contact gezocht met bcc deze schakelde me doir naar ce repair die ervolgens weer de zelfde monteur stuurde. Deze kreeg de wasmachine weer niet gerepareerd en er zou een andere monteur komen. Een week later komt de monteur langs en komt tot de conclusie dat het apparaat niet meer gemaakt kan worden en er komt dus een omruiling. De winkel zou de volgende dag contact met me opnemen maar helaas ik hoor niks van bcc en als ik bel om verhaal te halen hoor ik dat ze het doorgeven en dat ik gebeld word.. ik word hier moedeloos van. ik zit nu een maand met kapotte wasmachine die 4 maanden oud is. Dus kan ik echt geen service noemen. Er had hier allang een nieuwe wasmachine moeten staan .

Ik wil gewoon een wasmachine die werkt!

BCC
    Uw wasmachine is door de monteur afgekeurd. Er staat een omruiling van het apparaat in ons systeem. Dit zal vandaag plaatsvinden.
    t maas
    Wasmachine is inderdaad op de gemelde dag omgeruild. Vind het toch zeer jammer dat het allemaal zo lang heeft moeten duren en dat ik zeer slecht geholpen ben door bcc. Maar uiteindelijk toch een nieuwe wasmachine. T. Maas

t maas

Ook een klacht indienen over BCC?