Opgelost door BCC: Dit riekt naar oplichting

content Opgelost
Mientje

Liegen en bedriegen, op 18 maart een HP Envy 34 computer besteld en via I-deal voldaan.
Order zou de volgende dag worden geleverd, Vrij genomen, maar de 19e om haf negen kreeg ik een bericht via mijn gsm dat er technische problemen waren en dat het een dag later zou worden.
Vandaag weer niets geleverd, maar weer bellen naar BCC en DHL. bij DHL is er enkel een aanmelding van de order gekomen,maar geen pakket.
BCC gebeld, daar krijg ik smoes op smoes en leugen op leugen. Het pakket zou zijn geweigerd door DHL vanwege dat het niet uit te leveren zou zijn. Ik krijg van BCC een factuur dat de zending vandaag 20-03 geleverd was..nou niet dus.
BCC weer gebeld, de nodige sorry en wat vervelend.
Ik kon mijn i-deal betaling retour krijgen maar dat kon wel 10 dagen duren, hoezo..
betalen van de order duurde 5 seconden !!!!!
Natuurlijk wil ik mijn geld terug maar ik ga geen 10 dagen wachten tot ik hem ergens anders kan aanschaffen. we praten hier toch over € 2.262- Euro

Dit accepteer ik dus niet en ga mijn rechtsbijstand informeren wat te doen..
Mensen pas goed op met vooruitbetalen, normaal werk ik vaak met Afterpay, maar vanwege het bedrag was dit niet mogelijk.

Wat is hier aan te doen ?

Mientje
Uiteindelijke oplossing Door te weer te bellen , en erop staan dat ik niet langer wil wachten op me geld terug, daarna met 2 werkdagen me geld .