Klacht BCC: Een nieuwe levering binnen 1 dag, een nieuw defect product omruilen meer dan 2 weken

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361819
Gebruiker
Richard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het afleveren van een koelkast, bleek deze defect uit de doos te komen. Na een telefoontje zou er een monteur komen. Na 3 dagen gebeld waar de monteur bleef, heeft BCC een omruilopdracht aangemaakt, en zou de koelkast omgeruild worden. Inmiddels een week later, stond de bezorgdienst op het verkeerde adres (factuuradres in plaats van afleveradres), en kon dus niets omruilen. Na een telefoontje en weer een week later, stond de bezorgdienst wederom op het verkeerde adres en konden wederom niets omruilen. Direct gebeld, en gevraagd om dit s.v.p. binnen een dag op te lossen in plaats van weer meerdere dagen later. Helaas lukt dit wederom niet.
Mijn frustatie: waarom kan een nieuw gekochte koelkast binnen 1 dag geleverd worden, en waarom moet een omruiling een week duren? Zelfs na 2 weken en 2 foute levermomenten, is BCC niet bereidwillig om dit voor mij op te lossen binnen 'normale' responstijden.

De oplossing

Na een 2-tal foute leveringen en 2 weken later, verwacht ik minstens dat men in staat is om dit binnen de levertijd die men ook hanteert voor een nieuwe levering mij een nieuwe koelkast te leveren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad