Klacht BCC: Extra service betaald voor alleen de stekkers in stopcontact te doen.

Piet46

Aansluiten van televisie, extra service voor betaald, steken stekkers in stopcontact er is beeld en dat was de service van 19.95...... alleenstaande man van 75 jaar had begrepen van winkelmedewerker van BCC dat de televisie afgeleverd werd uitgepakt en aangesloten werd op kastje van Ziggo zodat hij zelf niks meer hoeft te doen en dat hij gelijk alle zenders kon bekijken, niet dus.......

Wil graag een goede antwoord wat de service precies inhoud van BCC, en dat ze iemand van 75 jaar zo kunnen achterlaten dat de televisie niet 100% functioneerd. Hij vertrouwde op de service van BCC en had gelijk maar een wasmachine, wasdroger en een nieuwe televisie besteld omdat hij al blij was dat de televisie geheel aangesloten werd zodat hij zelf niks hoefde te installeren en meteen televisie kon kijken, mooi niet dus......

BCC
    Goedemorgen heer, mevrouw Lourenssen,

De gegevens van uw familielid heb ik kunnen traceren.

Jammer dat de service niet naar tevredenheid werd ervaren.

Het betreft hier een webshoporder met als betaalde service bezorgen en plaatsen van de televisie.
    Op onze website vindt u uitleg over de verschillende services ( met verschillende prijzen ).
    In dit geval is voor de service van €19,95 gekozen.
    Dit houdt in dat de televisie op de gewenste plek geplaatst wordt.
    De televisie wordt aangesloten op een bestaande decoder maar de zenders worden niet ingesteld.
    Dit laatste wordt wel gedaan bij de service à €29,95.

Ik vertrouw u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Marlies
    Team Customer Care

Piet46
Niks, makkelijk afgehandeld zo. Service van 29,95 is niet op website te vinden waar Marlies( Bcc.) over heeft

Ook een klacht indienen over BCC?