Klacht BCC: factuur gekregen ondanks garantie

bederveen

Kapotte vaatwasser. na 2 weken komt er een monteur. deze merkt op dat er een muis heeft gelogeerd in mijn vaatwasser en meldt dat wanneer de muis schade heeft aangericht , ik beter een nieuwe vaatwasser kan kopen. Dit blijkt niet het geval en de monteur repareert de vaatwasser, die nog onder de extra gekochte garantie valt. 2 weken later ontvang ik de rekening omdat de schade door de muis kwam? Na enig onderzoek bij BSH huishoud apparaten, meldt de monteur dat de schade niet door de muis is aangericht maar het ZOU kunnen dat de uitstoot van de urine de onderdelen heeft aangetast? Ik ben uitgegaan van de monteur zijn bevindingen.
Er is omdat de schade niet was aangericht door de muis ook geen onderzoek geweest naar schade van urine. BCC los dit op met BSH die jullie inschakelen want dit is een schande om zo met jullie klanten om te gaan.

De schade afhandeling moet BCC met BSH huishoudapparaten oplossen.

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

bederveen
    ik moest de rekening betalen i.v.m. incasso kosten die gaan ontstaan (de BCC heeft niet de service deze rekening on hold te zetten). Binnen 3 weken pakt de customerservice de klacht op.
    Nog niks vernomen. 2 weken na de mail naar customer service
    bederveen
    De 2 a 3 weken wachttijd van de customer service is voorbij maar nog niks gehoord. Klasse! Het zou fijn zijn als ze doen wat ze zeggen!
    bederveen
    Na de vraag van mij via Messenger, wanneer ik iets ga horen, melden zij as week. Ik ben benieuwd.

bederveen
Geen oplossing geboden. Ondanks dat de muis geen schade heeft aangericht maar een gewijzigde verklaring van de monteur dat het ZOU kunnen ( geen onderzoek gedaan, ook bevestigd dat dit niet gedaan is ivm gezondheidsrisico) dat de uitstoot van ammoniak in muizenurine, de onderdelen heeft aangetast. Bcc moet zich schamen!

Ook een klacht indienen over BCC?