Klacht BCC: factuur gekregen ondanks garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328013
Gebruiker
bederveen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kapotte vaatwasser. na 2 weken komt er een monteur. deze merkt op dat er een muis heeft gelogeerd in mijn vaatwasser en meldt dat wanneer de muis schade heeft aangericht , ik beter een nieuwe vaatwasser kan kopen. Dit blijkt niet het geval en de monteur repareert de vaatwasser, die nog onder de extra gekochte garantie valt. 2 weken later ontvang ik de rekening omdat de schade door de muis kwam? Na enig onderzoek bij BSH huishoud apparaten, meldt de monteur dat de schade niet door de muis is aangericht maar het ZOU kunnen dat de uitstoot van de urine de onderdelen heeft aangetast? Ik ben uitgegaan van de monteur zijn bevindingen.
Er is omdat de schade niet was aangericht door de muis ook geen onderzoek geweest naar schade van urine. BCC los dit op met BSH die jullie inschakelen want dit is een schande om zo met jullie klanten om te gaan.

De oplossing

De schade afhandeling moet BCC met BSH huishoudapparaten oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    bederveen
    Datum
    ik moest de rekening betalen i.v.m. incasso kosten die gaan ontstaan (de BCC heeft niet de service deze rekening on hold te zetten). Binnen 3 weken pakt de customerservice de klacht op.
  2. Auteur
    bederveen
    Datum
    Nog niks vernomen. 2 weken na de mail naar customer service
  3. Auteur
    bederveen
    Datum
    De 2 a 3 weken wachttijd van de customer service is voorbij maar nog niks gehoord. Klasse! Het zou fijn zijn als ze doen wat ze zeggen!
  4. Auteur
    bederveen
    Datum
    Na de vraag van mij via Messenger, wanneer ik iets ga horen, melden zij as week. Ik ben benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bederveen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden. Ondanks dat de muis geen schade heeft aangericht maar een gewijzigde verklaring van de monteur dat het ZOU kunnen ( geen onderzoek gedaan, ook bevestigd dat dit niet gedaan is ivm gezondheidsrisico) dat de uitstoot van ammoniak in muizenurine, de onderdelen heeft aangetast. Bcc moet zich schamen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen