Klacht BCC: FORNUIS NIET GELEVERD

Said

Op zaterdag 31 januari 2015 heb ik bij de Bcc te Hoofddorp een Smeg fornuis en een afzuigkap aangeschaft. In de eerste instantie wilde ik het online kopen, bleek dat mijn computer bleef hangen, toen ben ik naar de winkel geweest. Eenmaal aankoop gedaan is mij verteld dat ik de producten binnen 5 werkdagen geleverd zou krijgen. Echter tot heden nog niks ontvangen. ik ben vaak naar de winkel geweest met de vraag waar blijft mijn aankoop? er wordt mij verteld dat ik de producten "eigenlijk" goedkoop heb verkregen. Hier klopt niks van, want online zag ik het zelfde aankoopbedrag staan! ik moet dus wachten omdat de producten vanuit de fabriek moeten komen. Omdat het mij te lang duurt, ben ik vaker langs geweest en heb ik vaak gebeld (er wordt niet opgenomen), echter helaas zonder resultaat. ik heb het gevoel niet serieus te worden genomen! Bij mijn laatste bezoek is mij verteld dat ik mijn producten op 16 maart 2015 kan verwachten. Ik heb niks ontvangen en ik heb niks gehoord! !!!!!!!!

Zo spoedig mogelijk mijn Fornuis en afzuigkap te leveren! Ik heb de aankoop niet voor niets gedaan, de producten heb ik nodig voor gebruik in huis! Mijn huidige fornuis werkt niet goed , daardoor heb ik nog meer frustraties door dat ik wekenlang een aankoop heb gedaan en tot vandaag de dag niks heb ontvangen! Als ik dit had geweten was ik liever elders de aankoop aangegaan!

BCC
    Onze welgemeende excuses voor de vertraging in uw bestelling en het gebrek aan informatie. Wij gaan navraag voor u doen en komen hier op terug.
    BCC
    Het filiaal heeft aangegeven dat de bezorging gepland staat op maandag 30-3.

Ook een klacht indienen over BCC?