Klacht BCC: Gasfornuis na een jaar kapot.

Klachtnummer
# 31486
Gebruiker
Jovi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Bosch gasfornuis een jaar gelden gekocht.
Nu is de oven sinds een week kapot.
Ik heb gebeld,en onder het mom van veel smoezen werd ik door verwezen naar de Bosch fabrikant.

Dat weigerde ik ,en beroepte mij op mijn rechten als consument en eiste reparatie door BCC.

Vervolgens werd ik door verbonden met een leiding gevende.

Die totaal niet luister naar mijn verhaal,en gewoon dwars door mij heen praate.

Ik zei dat ik NIET wenste door verwezen te worden naar de Bosch Fabrikant.
En na veel ja en nee,s over en weer.

Zei hij op een botte toon *ik ben wel leiding gevende houd je daar rekenening mee*

waarop ik zei dat ik daar geen boodschap aanhad maar verder geholpen
eiste te worden.

Ik ben een consument die net 325,- euro heeft uitgegeven bij BCC aan een blijkt dus ondeugelijk product.

Vervolgens werd gewoon de hoorn op de haak gegooid.

De oplossing

Ik wens mijn geld terug ,want er is mij een ondeugelijk product verkocht, en ik heb geen vertouwen meer in BCC.

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is vervelend dat u geconfronteerd wordt met een defect aan het Bosch gasfornuis. BCC meldt dit defect aan bij de reparatiedienst van Bosch omdat dit de geautoriseerde reparateur van het apparaat is. BCC is uw leverancier dus aanspreekpunt bij eventuele klachten e.d.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen