Klacht BCC: Geen aflevering laatste model in winkel

Klachtnummer
# 164622
Gebruiker
bhealth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vriendin is vanochtend naar Bcc Maarssen geweest om een nieuwe wasmachine te kopen.
Dat model wat zij wou hebben, was de laatste.
Ze wilden deze niet bezorgen, machine moest meteen mee genomen worden met een korting van € 40,=.
Dit was een showmodel.
Ik vind dit de reinste kolder, zeer slecht van Bcc.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste mevrouw/mijnheer,

    Bedankt voor uw reactie.
    De melding is vanochtend doorgegeven aan het betreffende filiaal. Vanuit de collega's aldaar heb ik begrepen dat er inmiddels contact is geweest en zij het voor mevrouw hebben opgelost.

    Vriendelijke groet,
    Sander / BCC Customer Care.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen