Klacht BCC: geen bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117131
Gebruiker
wafa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 27 juni een airco besteld, het zou 30 juni bezorgd worden, het product is al betaald, sindsdien niets van BCC gehoord, mail gestuurd, geprobeerd te bellen, maar nog geen enkele reactie.

De oplossing

Geld terug, zsm.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    wafa
    Datum
    Via jullie klantenservice is het helaas niet gelukt. Enige wat we willen is ons geld gewoon terug. Hoe moeilijk kan het zijn?
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    wafa
    Datum
    We hebben het al via BCC geprobeerd, helaas geen reactie nog.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wafa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?