Klacht BCC: geen bezorging

wafa

op 27 juni een airco besteld, het zou 30 juni bezorgd worden, het product is al betaald, sindsdien niets van BCC gehoord, mail gestuurd, geprobeerd te bellen, maar nog geen enkele reactie.

Geld terug, zsm.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

wafa
    Via jullie klantenservice is het helaas niet gelukt. Enige wat we willen is ons geld gewoon terug. Hoe moeilijk kan het zijn?
    BCC
    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

wafa
    We hebben het al via BCC geprobeerd, helaas geen reactie nog.

wafa

Ook een klacht indienen over BCC?