Opgelost door BCC: geen factuur ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123035
Gebruiker
Lennekebenistant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Nog steeds geen factuur ontvangen van een Bosch koelvriescombinatie (geleverd op 13-07-15). Met de bezorger was afgesproken dat hij zou doorgeven dat we de factuur per post zouden ontvangen. De factuur is nodig om in aanmerking te komen voor de 50 euro korting van Bosch.
Je krijgt de korting ( achteraf) alleen wanneer je de factuur opstuurt aan Bosch. Heb 2 x via het klachtenformulier op de web-site om de factuur verzocht. Geen enkele reactie gekregen. Heb vandaag mijn klacht ook maar via face-book BCC gepost. Nog geen reactie ontvangen. Telefonisch is BCC ook moeilijk te bereiken vanwege lange wachttijden om medewerker te spreken te krijgen.
De kortingsactie actie van Bosch loopt af 31-08-15. Enige haast is dus geboden.

Gewenste oplossing

Verkrijgen per post of per e-mail van de factuur.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Benistant,

    Allereerst nogmaals mijn oprechte excuses namens BCC.

    Inmiddels hebben wij via Facebook uw vraag in behandeling genomen en wordt de kopie van uw factuur vandaag 12-8-2015 per post toegezonden.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de kopie factuur in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,

    K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken
  2. Auteur
    Lennekebenistant
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie. Zie de factuur met spanning tegemoet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen