Opgelost door BCC: geen factuur ontvangen
Details
Klacht
Nog steeds geen factuur ontvangen van een Bosch koelvriescombinatie (geleverd op 13-07-15). Met de bezorger was afgesproken dat hij zou doorgeven dat we de factuur per post zouden ontvangen. De factuur is nodig om in aanmerking te komen voor de 50 euro korting van Bosch.Je krijgt de korting ( achteraf) alleen wanneer je de factuur opstuurt aan Bosch. Heb 2 x via het klachtenformulier op de web-site om de factuur verzocht. Geen enkele reactie gekregen. Heb vandaag mijn klacht ook maar via face-book BCC gepost. Nog geen reactie ontvangen. Telefonisch is BCC ook moeilijk te bereiken vanwege lange wachttijden om medewerker te spreken te krijgen.
De kortingsactie actie van Bosch loopt af 31-08-15. Enige haast is dus geboden.
Gewenste oplossing
Verkrijgen per post of per e-mail van de factuur.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.