Klacht BCC: Geen gehoor na melden van tekortkoming bij product

MARMYR

Bij het plaatsen van de TV voet bleek dat de bouten die de voet aan de TV moeten bevestigen niet in de verpakking aanwezig te zijn.
BCC te Schiphol Rijk t.w. 0900-0555 gebeld, 35 min wachten op antwoord geen resultaat , later teruggebeld na 45 min contact met BCC.
Iemand aan de telefoon die mij vertelde maar een mailtje met de vraag over de missende bouten te sturen welke zij dan in behandeling zouden nemen.
De man duidelijk gemaakt dat ik de bouten nodig had om de TV te kunnen plaatsen en in gebruik te nemen.
Het duurde even voordat dit bij de man doordrong en vroeg mij mijn tel. nummer ! en mail adres, hij beloofde e.e.a. met de BCC te Sliedrecht op te nemen en dat ik de zelfde dag nog door de BCC te Sliedrecht benaderd zou gaan worden. “DIT BLEEK ACHTERAF IJDELE HOOP TE ZIJN, NA HET GESPREK HEB IK NOOIT MEER IETS VAN BCC VERNOMEN”.

tegenmoet voor de gemaakte kosten en ergenis

BCC
    Beste heer Anker,
    Naar aanleiding van uw melding ben ik de contact historie nagegaan. Dit heb ik in het systeem niet kunnen terugvinden. Daarmee helaas dus ook geen ondernomen actie richting filiaal.

Zoals vandaag telefonisch met u besproken heeft u inmiddels zelf voor vervanging van de missende TV beugel schroeven gezorgd. Ik voorzien geen problemen dat het nu niet de originele “Samsung” schroeven zijn. Ook Samsung werkt namelijk met standaard universele maten en u geeft aan dat de bouten passend zijn. Simpel gezegd zouden deze te klein zijn vallen ze eruit en bij gebruik van te dikke bouten was het doordraaien niet gelukt.

Voor het niet adequaat reageren of oplossend meedenken door de medewerker wil ik mijn excuses aanbieden. Zoals gezegd heb ik dit niet kunnen achterhalen maar vind het erg vervelend dat u hier hinder van heeft ondervonden. Zoals beloofd stuur ik hiervoor een compensatie gebaar in de vorm van een BCC Waardebon. U kunt deze binnen enkele dagen tegemoet zien.

Ik hoop u hiermee naar volledigheid te hebben voorzien.

Vriendelijke groet,
    Sander
    Afdeling Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?