Klacht BCC: Geen high service bij BCC

sad Niet opgelost
W. vd Pol

Op 8 oktober een tablet besteld via de website van BCC. Deze wordt volgens de website op 9 oktober geleverd. In de ochtend sms van BCC "Er is iets fout gegaan de levering wordt morgen". In de avond een mail van BCC dat product verzonden is. Bij DHL is de status op maandagavond "verzendlabel aangemaakt door verzender, nog niet gescand door DHL".
Op 10 oktober een sms van BCC "er is iets fout gegaan de levering wordt morgen".
Op 11 oktober geen info, status bij DHL is ongewijzigd. Het lijkt erop dat er iets is mis gegaan tussen BCC en DHL.
11 oktober in de ochtend contact opgenomen met de servicedesk van BCC. Lange wachttijd en 2 maal 2 +/- 8 minuten geen contact meer. De medewerker die ik spreek vind het heel vervelend maar zegt niets te kunnen doen. De strekking is "het product is weg bij BCC en moet nu bij DHL zijn, is niet meer ons probleem". Zoekt ook niet naar een oplossing. Hij laat een collega uitzoeken waarom het zo lang duurt bij DHL. De collega belt terug en vertelt dat er vertraging is bij DHL. Als ik vraag waar de fout dan zit krijg ik geen antwoord, alleen dat zij daar niet over gaat. Ook hier weer tussen de regels door "meneer het probleem ligt bij DHL niet bij ons. Je zou mogen verwachten dat BCC actief zoekt naar een oplossing. In de reclame hebben zij het over high service. Helaas ik merk er niets van. Nu nog geen tablet en geen idee wanneer deze komt. BCC blijft hoopvol dat de tablet deze week nog komt. Ik heb er een hard hoofd in. BCC maakt van het probleem tussen BCC en DHL mijn probleem, dat kan niet de bedoeling zijn.

Dat BCC het probleem met DHL oplost en mij in de gelegenheid stelt om vandaag of uiterlijk morgen een tablet op te halen in de winkel. Zodat deze nog mee kan op vakantie.

W. vd Pol
Heb bij BCC aangegeven dat ik 13/10 op vakantie ga. BCC heeft geen enkele oplossing geboden om de tablet voor die tijd te leveren. BCC wilde of kon niet DHL activeren om de tablet binnen redelijke termijn te bezorgen. Tablet kwam nu pas op 13/10. Vanuit DHL zonder enige tijdindicatie. Dus geen tablet mee op vakantie.

Ook een klacht indienen over BCC?