Klacht BCC: Geen korting Kenwood wel 5 Km van de straal van relame Kenwood

Anoniem

Kenwood Keukenmachine gekocht maar nu komt het .
De uitzending met korting telt alleen voor een regio van 20 Km dit is maar 5 km
Wat is dit nu voor een zoet houdertje klopt niets van
Ben daar geweest met bon en wilde een snijmachine kopen mooi niet korting telde
alleen voor een straal van de uitzending TV. Dit is blij maken met een dooie mus
Onbegrijpelijk voor een oud mens wat hem aanschaft voor de gewrichten jammer
Is hier iets aan te doen bij voorbaat bedankt waardeloos Mevr.M.Mevis

BCC
    Klant gebeld, gaat om laagste prijs garantie. Klant weet niet meer waar ze deze goedkoper heeft gezien.Wij controleren dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 kilometer van onze winkels. Dit doen we met tientallen medewerkers die in het hele land de prijzen noteren in andere winkels. Wij passen onze prijzen daar dan direct op aan.De BCC Beste Prijs GarantieMocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel toch nog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug. Dit is onze Beste Prijs Garantie.De BCC Beste Prijs Garantie geldt ook voor aanbiedingen zoals in folders, op TV of in de winkel bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 kilometer. Daarnaast passen wij onze prijzen ook aan aan die van een aantal internetaanbieders, tenzij deze in het buitenland gevestigd zijn of geen vergelijkbare retourgaranties en servicevoorwaarden (kunnen) bieden. De internetaanbieders waarop onze Beste Prijs Garantie van toepassing is, zijn:www.belcompany.nl
    www.bemmelenkroon.nl
    www.phonehouse.nl
    www.raf.nl
    www.saturn.nl
    www.scheerenfoppen.nl
    www.tfortelecom.nl Hoe werkt de BCC Beste Prijs Garantie?Als u uw aankoop in de winkel heeft gedaan, kunt u met de oorspronkelijke BCC verkoopbon terecht bij de BCC winkel. Als u uw aankoop in onze webshop of telefonisch heeft gedaan, kunt u contact opnemen met het BCC Contact Center (0900-0555, 10 cent p/m).Het prijsverschil wordt terugbetaald wanneer wordt voldaan aan de onderstaande voorwaarden:
    Het artikel is door de alternatieve aanbieder in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking.
    Het artikel is ook bij de alternatieve aanbieder voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.
    Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
    De lagere verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden.
    Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan hanteert BCC dezelfde actievoorwaarden.
    Schade- en showartikelen bij alternatieve aanbieders zijn uitgesloten van de BCC Beste Prijs Garantie.

Ook een klacht indienen over BCC?