Klacht BCC: Geen levering, slechte service, verschillende toezeggingen maar ligt aan het systeem.

# 119522
Hesterdekruijff

Op 4 juli een portable dvd speler online besteld en betaald. Zou de volgende dag geleverd worden. Na 3 dagen meerdere keren tel contact gezocht. Na langer dan een uur in de wacht te hebben gestaan pogingen gestaakt. Via het contactformulier 2 keer een mail gestuurd. Tot op heden geen reactie. Afgelopen woe tel contact. Toezegging: vrij wordt het pakketje geleverd. Helaas. Direct weer gebeld. 3 kwartier in de wacht. Meneer aan de tel: het ligt aan het systeem. Artikel is op voorraad. Ik ga buiten het systeem om. Heeft 's avonds nog gebeld ter bevestiging ma levering en een mail gestuurd. Helaas. Weer gebeld. Dame: het ligt aan het systeem. Ik kan niets doen. Mijn suggestie om het pakketje zelf op te halen? Kan niet. Filialen bellen of ze het op voorraad hebben en zelf ophalen. Kan niet. Geld terug vandaag? Kan niet. Over 3 dagen op vakantie zonder de DVD speler. Leuk voor onze kids......

Voordat we op vakantie gaan levering van de DVD speler.
Financiële compensatie voor het meerdere malen niet nakomen van de belofte van BCC
Duidelijkheid op de site voor andere klanten. Er wordt niet binnen een dag geleverd, zelfs niet na drie weken.
Problemen bij de levering? Meldt dit dan meteen en houdt mensen niet drie weken aan het lijntje met loze beloftes.
Leg het probleem niet bij de klant neer en stop met verschuilen achter het systeem!

BCC

Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Hesterdekruijff
    Via de telefoon kon men niets voor ons doen. Via de mail hebben jullie een reactietijd van drie weken dus dat schiet ook niet op aangezien we op vakantie gaan. Verder lees ik in uw antwoord dat u te maken HAD met een storing maar er alsnog alles aan doet het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Het is dus nog niet opgelost. Wij hebben nu zelf naar een oplossing gezocht. Na de vakantie onderneem ik verdere stappen want de hele gang van zaken klopt niet. MvG Hester de Kruijff
    Hesterdekruijff
    Het is een algemene mail waar we niets me kunnen aangezien in de klacht al staat dat we er tel en per mail niet uitkomen. Verder staat er dat ze problemen HADDEN met het systeem. Een zin later dat ze het zo spoedig mogelijk proberen op te lossen. Dus het probleem is er nog steeds.

Hesterdekruijff

Ook een klacht indienen over BCC?