Opgelost door BCC: Geen levering, telefonisch contact onmogelijk bij BCC

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124843
Gebruiker
Do
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb online een koffiezetapparaat gekocht bij BCC op 20 augustus. Zou 21 aug. geleverd worden. Niets ontvangen. Ordernummer is onbekend op de website. Hele zaterdag gebeld naar contactcentrum. NIEMAND aan de telefoon gehad. Maandag 5 over 8 gebeld. Neemt zowaar iemand op. Moet me helaas doorverbinden en daar stond ik weer... in de wacht. Opgelegd. Opnieuw gebeld. Dezelfde medewerker aan de telefoon. Moest me toch echt doorverbinden hij kon niks zien. Weer in de wacht. Ditmaal 30 min. Weer opgelegd. Weer gebeld. Weer dezelfde medewerker. Heeft nu mijn telefoonnummer genoteerd. Ik zou teruggebeld worden. Ook dit is nog niet gebeurd en ik heb er ook geen vertrouwen in dat het gaat gebeuren. Hoe kom ik hier in godsnaam door en krijg info over de levering van mijn inmiddels betaald apparaat?

De oplossing

Ik wil mijn koffiezetapparaat z.s.m. geleverd hebben zoals afgesproken. Als dit logistiek onmogelijk is dan wil ik hem desnoods in een winkel gaan ophalen maar dan wil ik wel de reiskosten vergoed hebben.

5 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wulterkens,

    Wij betreuren het ten zeerste dat de levering van uw koffiemachine zo moeizaam verloopt. Normaliter mag u betere service van ons verwachten. Helaas heeft dit te maken met een storing in het logistieke systeem.

    Wij moeten u helaas mededelen dat het product niet op voorraad is. Derhalve kunnen wij het product niet leveren, onze excuses voor het ongemak.

    Volgens ons systeem is het product eventueel in Nijmegen op voorraad. Indien u bereid bent om dit product daar op te halen, horen wij dat graag. Wij kunnen u op voorhand vertellen dat reiskosten niet wordt vergoed.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    N. Timar
  2. Auteur
    Do
    Datum
    Bij welke winkel in Nijmegen is hij dan voorradig? Er zijn er nl. 2. Is hij in Cuijk evt. ook voorradig?
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Wulterkens,

    Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek bevestigen wij hetgeen is afgesproken.

    De social media collega's hebben de order morgen ingepland. Indien de levering morgen niet heeft plaatsgevonden verzoeken wij u via social media na te vragen of wij de koffiemachine kunnen reserveren in filiaal Nijmegen Dukenburg.

    Met vriendelijke groet,
    N. Timar
  4. Auteur
    Do
    Datum
    Mijn bestelling is vandaag aangekomen.
  5. Auteur
    Do
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Do
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen