Opgelost door BCC: Geen levering tablet door BCC

Laura

Ik heb op donderdag 13-aug-2015 een bestelling gedaan. Deze zou Zaterdag 15-aug-2015 geleverd worden.
Heb de gehele dag gewacht maar geen levering. Daarop een bericht achter gelaten, maar hier ook geen reactie.
Als ik op de website kijk dan is mijn ordernummer niet te vinden, terwijl er wel een bevestigings mail is verstuurd.

Ik hoor graag wanneer mijn bestelling wordt geleverd.

BCC
    Geachte heer/mevrouw Thio,

Vanwege een technisch storing is uw bestelling niet verwerkt in het systeem waardoor wij het niet hebben kunnen leveren.

Wij zullen ervoor zorgen dat uw bestelling morgen, 20 augustus, geleverd zal worden.

Onze excuses voor de vertraging en voor het ongemak.

A Sleman
    Laura
    Helass het is nu 20 Augustus 17.30 en nog gen tablet. Ook op de web site gekeken of mijn ordernummer onder "volg uw bestelling" te vinden is, maar helaas.
    Nogmaals verzoek om het betalld tablet dirett te leveren, anders ben ik genoodzaakt om te koop te ontbinden en mijn geld terug te eisen.
    BCC
    Geachte mevrouw Thio,

Zoals telefonisch besproken kunt u het artikel afhalen in filiaal BCC Tilburg.
    Graag willen wij u vragen voor de zekerheid uw id en bestelbevestiging mee te nemen. Het bezoekadres van de winkel is als volgt:

Tilburg Boulevard
    winkelcentrum AaBe Fabriek Tilburg
    Ringbaan Zuid 11a
    5021 AA Tilburg

Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
    Laura
    Klacht is uiteindelijk goed afgehandeld. Vind het alleen raar dat het nodig is via dit platform moet lopen om in contact te kunnen komen met BCC.

Ook een klacht indienen over BCC?