Opgelost door BCC: Geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125878
Gebruiker
J
Datum
2 reacties

Details

De klacht

PHILIPS AZ1133/12
Ik heb deze radio cd speler besteld en betaald op 18 augustus jl. Levering BCC Helmond.
Zou drie dagen duren. Vandaag lees ik in de webshop dat hij tijdelijk niet voorradig is.
Telefonisch zijn jullie niet te bereiekn op 0900-0555. Dat probeer ik niet meer, heeft me al teveel geld gekost.

De oplossing

Graag per omgaande leveren aan filiaal Helmond.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gijsberts,

    Hartelijk dank voor uw bericht en excuses voor de telefonische wachttijden.

    Uw vraag betreft een afhaalorder voor filiaal BCC Helmond. Wij hebben het filiaal verzocht zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om de status van uw bestelling met u te bespreken.

    Hopende u, voor nu, voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,

    K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken
  2. Auteur
    J
    Datum
    Ben inderdaad op maandag gebeld door een medewerker. Product is niet meer te leveren. Ik mocht een andere uit komen zoeken of mijn geld terug. Ik koos voor de laatste optie. Op donderdag aan het einde van de dag stond het geld weer op mijn rekening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen