Klacht BCC: Geen levering

Klachtnummer
# 114801
Gebruiker
Speaker
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Product betaald. Geen levering, contactcenter slecht bereikbaar. Geen reactie op digitaal ingediend klachtformulier.

De oplossing

Geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    Speaker
    Datum
    Via de website en het contactcenter kan ik geen contact krijgen. 2x een contactformulier ingevuld en tot op heden geen reactie. Ook telefonisch is er niet door heen te komen.
  3. Auteur
    BCC
    Datum


    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen