Klacht BCC: geen levering

Jo

Waterkoker DELONGHI KBOV2001GR via website besteld.
BCC bevestigd e.e.a. per mail orderno 4501329 levering zou plaatsvinden via DHL op Donderdag 18 Juni 2015 (overdag). Geen levering!
Vrijdag 19 en vandaag 22 Juni geen tel. contact mogelijk (bel later wegens drukte)
Op Website ingegeven 0rderno 4501329 wordt niet herkend!
BCC contactformulier op vrijdag en vandaag via website verzonden.
Geen reactie BCC!

Levering op korte termijn anders annulering overeenkomst en restitutie bedrag.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Jo
    Ik krijg geen zicht op levering, terwijl er al bijna een week verstreken is! Contact is welhaast onmogelijk!
    Dus wens ik annulering overeenkomst en terug betaling van de betaalde Euro 69,--
    BCC

Jo
    bedrijf geeft aan de klacht niet via klachtencompas.nl te kunnen afhandelen en verwijst naar de eigen website.
    Tevens geeft men aan met een hardnekkige storing te kampen.
    Via de website en via de telefoon is het bedrijf niet bereikbaar!!!
    Resultaat oorverdovende windstilte en nog steeds geen levering of terugbetaling van het betaalde bedrag!! DAT IS PAS KLANTVRIENDELIJKHEID

Ook een klacht indienen over BCC?